Pages

Monday, January 24, 2011

Б.Буньяа Дэлхийд данстай миний нутаг

Posted on 10:15 PM by Дөрвөлжин


 Ая: Э.Хүрэлбаатар                          Үг: Ч.Батдөл   


                        Дэлхийд данстай миний Дөрвөлжин

Хан бүрãýдийн хийморь тахилагатай
Халх
ын овоонд нь хутагтын мөртэй
Нар сарны с
үүн даллагатай
Намхан уулс нь мал
ын үнэртэй
              Дх:Дээрээс наран ойрхон байдаг
                    Дээдэс хутагтûн минь өссөн нутаг
                    Дэрстэй толгод нь намраар цэцэглэдэг
                    Дэлхийд данстай миний л нутаг аа
Заяа т
үвшин Завхан мөрºí íü
Замын х
үнийг ундаалсан түүхтэй
Тэнгэрийн дээд Цагаан овоотой
Дэлхийí х
үмүүс шүтдэг үнэнтэй
              Дх: Дээрээс наран ойрхон байдаг
                     Дээдэс хутагтын минь өссөн нутаг
                     Дэрстэй толгод нь намраар цэцгэлдэг
                     Дэлхийд данстай миний л нутаг аа
Гангар цагаан Айр
агийн нуруунд нь
Гаíäàà
үгүй өвөгдийн үнэртэй
Газр
ын холоос гүйсэн домогтой
Гантиган сахиустай Сарын õàéðõàíòàé
               Дх:Дээрээс наран ойрхон байдаг
                     Дээдэс хутагтын минь өссөн нутаг
                     Дэрстэй толгод нь намраар цэцгэлдэг
                     Дэлхийд данстай миний л  нутагаа

11 Response to "Б.Буньяа Дэлхийд данстай миний нутаг"

.
gravatar
Цагаан хараацай Says....

Таны сюрприз яанаа. Энэ дууг сонссон хүмүүс Буньяад цагаан сар хүртэл битгий хэлээрэй гуйя.Эрка гэж хүүхэд админд хэлсэн бололтой. Надаас боллоо Ариу эгчээ

.
gravatar
Anonymous Says....

Уучлаарай Anonymous чи танихгүй бол танихгүйгээрээ л бай л даа. Нутгийн хүүхдийг нутгийнх биш нтр гэж эвгүй байдалд өөрийгөө оруулах ямар хэрэг байнаа.

.
gravatar
galaa Says....

ene ih goy duu bn a leee bultaaraa surtsgaay humuusee goy ch duulsan bna lee buniyadaa bayarlalaa

Leave A Reply